11 Nisan 2020 Cumartesi

Dostoyevski - Suç ve Ceza Animasyonu



Selam, az çok tanıdınız beni. Bir kitabı okurken her şeyini araştırırım. Şu an Suç ve Ceza'yı okuyorum. Konu Dostoyevski olunca, araştırmalar daha keyifli yapılıyor ve her seferinde daha enteresan şeyler çıkıyor ortaya. Yine küçük çaplı bir araştırma içerisindeyken, Polonyalı yönetmen Piotr Dumala'nın kişisel bir üretim olarak nitelendirdiği "Suç ve Ceza" animasyonunu buldum. 



2007 yılında yaptığı bir söyleşide “Birinin Suç ve Ceza‘yı okuduktan sonra bir rüya gördüğünü düşünün, bu film benim rüyam” diyor. Dumala’nın filminde diyalog bulunmuyor ve tüm film gece saatlerinde geçiyor.
Ben çok keyif aldım, umarım sizde seversiniz..








Suç ve Ceza ( 1/2 )

Suç ve Ceza ( 2/2 )


Öpüldünüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar