5 Mayıs 2020 Salı

1 AY!! - YouTube ve Kitap Arşivi ( PDF ) ♥️





Selaaam, tam 1 ay önce bu yolculuğa başladım.. Ve bu bir ayda inanılmaz keyif aldım. Hem öğreniyor, hem sizde öğrenin diye paylaşıyorum. Birilerine bir şeyler katmak kadar güzel bir şey yok benim için. İyi veya kötü (gönderilerin kime ne kattığı kişisel olarak değişebilir ) bir çok şey öğrendim, öğrendik bu 1 ayda.. Devamı gelecek... Nice güzel aylara, yıllara.. Bol kitaplı, müzikli, filmli, sanatlı aylarımız, yıllarımız olsun..

Bu arada kendime kadar bloggerlığım dışında birde sesli kitap işine girdim. Aşağıya şu ana kadar seslendirdiğim kitapların linklerini bırakıyorum.. Ayrıca pdf olarak bir kitap arşivim de bulunmakta.. Eğer bu yazıyı okuyorsan ve pdf olarak istediğin bir kitap olursa mutlaka bana ulaş. Eğer elimde varsa iletebilirim. Hadi yine iyisiniz, 1. ay kutlamasını böyle yapmış oluruz..🎈

♫ Sesli Kitap Linkleri Şöyle,

Fyodor M. Dostoyevski - Yeraltından Notlar

Stefan Zweig - Rahel Tanrı'yla Hesaplaşıyor


✩ Şimdi buraya da bana ulaşabileceğiniz hesapları bırakıyorum, pdf kitap arşivim için ulaşabilirsiniz.


Facebook

Instagram

Twitter

1000kitap


Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar